Banneri za vaše blogove.







Za one koji ne znaju kako, u polju ispod bannera kliknite desnim mišem pa označite sve u tom polju, kliknite copy i na vašem blogu gdje bi stavili moj banner kliknite paste. Hvala svima koji se odluče staviti. Javite mi se kako bi ja vas mogao staviti na popis za posjete drugih blogova:
brncic@gmail.com


Uvodni post

Pozdrav svima. Iliti Servus :)
Dobro došli na moj blog Zagrebancija. Ovdje ću pisati neke zanimljivosti iz starog Zagreba.
Ja sam inače Ivan i jako me zanima povijest našeg grada. U svoje slobodno vrijeme obilazim knjižnice i ostale institucije koje bi mi pomogle u ovim istraživanjima. Nemam svojih veza koje bi mi omogućile daleko lakšu potragu pa se snalazim sam. Sve kaj se meni čini zanimljivim si zaškrabam u svoju teku, pa kasnije onda još više i dodatne istražujem tu zanimljivost. Pročitao sam već dosta knjiga Dobronić, Hirca, Milčeca, Špoljarića, Tkalčića i drugih. Nekad mi se pomješaju informacije pa više ne znam kod koga sam kaj pročital bez svojih teka. Na žalost, izgubil sam jednu sa dost natuknica i informacija.
Zašto Zagrebancija za naziv bloga? Pa taj mi se naziv čini dobrim za nekaj kaj ima veze sa zagrebom a uglavnom sz druge adrese bile zauzete pa sam se odlučio za ovu. Ovdje mi je cilj pisati o starim stvarima koje su zaboravljene ili se malo zna o njima među ljudima u Zagrebu a koji ne istražuju i ne čitaju toliko literature u Zagrebu. Ako vidite da je neka informacija netočna slobodno mi javite na brncic@gmail.com. Isto tako ako imate nekih dodatnih informacija ili nekaj kaj bi vas zanimalo slobodno se javite.
Na ovom blogu ću stavljati uglavnom svoje slike. Ak će pak biti nečija a da nije moja - bit će fino istaknut autor ili izvor. Sve slike koje su pod mojim potpisom su moje vlasništvo te bi volio da me se kontaktira u slučaju uzimanja za neke svoje blogove ili stranice. Ako neko isto zna dost o Zagrebu i zanima ga ova tema - neka mi se javi pa da izmjenimo informacije i znanje. Rado ću poslušat i druga mišljenja :) Informacije koje napišem tu, nisu pročitane smao na jendom blogu i podjeljene, već je svaka informacija provjerena nekoliko puta. Ako naiđem an 2-3 iste ili sl informacije onda to i objavljujem Tak da ne bi bilo kak pišem o nečem kaj nije istina. Znači, ukoliko je negde greška- onda vrlo vjerojatno moji izvori imaju krive informacije. Pisal bum na ovom blogu kako govorim, znači - neće baš biti previše književno.
Inače sam član kluba Zagrepčana i na facebooku vodim grupu "Zakaj volim Zagreb" (svi ste dobrodošli). U toj grupi sam i osmislio nagradne igre iz područja Zagreba. Moj rad i trud su prepoznali urednica časopisa "Zagreb moj grad" koja mi je omogučila određen br primjeraka za podjeliti kroz igre. Isto tako su mi se pridružili sa sponzorstvom za nagradne igre :Radio Sljeme, Studio smijeha, Turistička zajednica, FB grupa "From Zagreb with love", Muzej grada Zagreba a i čekam sad odgovor još jedne institucije ali neću previše sad dok nije to konačno.
Isto tak se unaprijed ispričavam ak vidite tipfelere. Ja se volim našaliti (iako nije to baš za šalu pošto je malo ozbiljni slučaj zbog previše tih grešaka) pa reći da me tipfeleri vole pa se ubacuju u svaki moj komentar i post. Pitate se zakaj onda ne pregledam prije objavljivanja - ma pregledam ja, al opet mi izmakne neki. Nikak ih se rešit.

Evo jedan moj uradak kojim sam htio prikazati kako je Zagreb nekada izgledao i kako sada izleda uz pjesmu Crvenih koralja. Pokušavao sam što više biti u poziciji autora starijih slika, ali je na nekim djelovima to bilo nemoguće izvesti pa sam probao biti što bliže toj poziciji. Nadam se da će vam se svidjeti Slobodno ostavite koji komentar.



Servus svima i nemojte kaj zameriti :) Uživajte i nadam se da će vam se svidjeti moji postovi.

Kaj velite (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Slike koje navedem mojim imenom - Ivan Brnčić, su autorske fotografije te ih se ne smije tiskati i umnožavati i sl bez predhodnog dogovora samnom. Kada kopirate neki tekst - molio bi da se stavi link na blog Već sam naišao na moje tekstove bez navođenja izvora ili autora. Tekst koji je ukošen - je citiran te će bit naveden izvor. Fotografije koje nemaju moje ime, treba djeliti na isti način, imenovati autora koji se nalazi ispod fotografije. Fala.



Kaj pratim
• Zagrebački kutak
• Zg-magazin
• Nepoznati Zagreb.blog.hr
• Časopis "Zagreb moj grad"
• Zdenko's corner
• GP-zagrebancije
• From Zagreb with love
• sekasmith2.blog.hr
• Prikriveni simboli grada Zagreba
• Portal Zagreb online
• ZGportal
• Zagrebačke mažoretkinje blog



Ako vam se sviđa neki post, slobodno kliknite da vam se sviđa (LIKE) :) niš ne košta a možete pokazati svojim frendovima ovaj blog :) Fala




Na današnji dan - Zagreb


Ovaj blog uređuje i vodi

Create Your Badge



eXTReMe Tracker
Brnčić Ivan (C) Zmay
Ovaj blog nema nikakve veze sa Zagrebancija TV i Zagrebancija portalom