Banneri za vaše blogove.







Za one koji ne znaju kako, u polju ispod bannera kliknite desnim mišem pa označite sve u tom polju, kliknite copy i na vašem blogu gdje bi stavili moj banner kliknite paste. Hvala svima koji se odluče staviti. Javite mi se kako bi ja vas mogao staviti na popis za posjete drugih blogova:
brncic@gmail.com


Popis postova na blogu

Ovdje se nalazi popis svih postova na ovom blogu.

Sadržaj bloga


• Šetnja po spremištu tramvaja Trešnjevka
• Uzimanje fotografija i tekstova
• Purgeri i dotepenci
• Šetnja Gundulićevom
• Dan Grada Zagreba
• Najstariji gradski dječji vrtić
• Kravat pukovnija
• Laval Nugent i lanac u Kamenitoj
• Zagreb vs Beč
• Otvorena 2. izložva ZVZ članova
• Česi slave 140 g besede
• Hotel Esplanade
• Kartonaža Hudetz
• Zlatna bula
• Ste znali 3
• Zagrebačke mažoretkinje
• Slobodna knjižnica
• Godišnjica ZOO vrta
• Šetnja kroz Basaričekovu
• Herman Bolle
• Vještice u Zagrebu
• Kamenita vrata
• Posljednji poplunar
• M.J.Zagorka
• Pisaći pribor Penkala
• Ulične svjetiljke
• Zagorka d.d. Zagreb
• Ste znali 2
• Ste znali
• "Gupčeve kocke" na Markovom trgu
• Kip Blažene Djevice Marije na Markovom trgu
• Mali dječak
• Noćne dame
• FB humanitarci
• Gradjevni pas Pluto
• Tko su purgeri
• Velika vrijednost u Zagrebu
• Stare horvatske regule
• Slika N. Š. Zrinskog
• Park Zrinjevac - Zagreb
• Crveni grb Zagreba na Crkvi sv. Marka?
• SerBus ili serVus?

• FB gupa Zakaj volim Zagreb?


Kaj velite (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Slike koje navedem mojim imenom - Ivan Brnčić, su autorske fotografije te ih se ne smije tiskati i umnožavati i sl bez predhodnog dogovora samnom. Kada kopirate neki tekst - molio bi da se stavi link na blog Već sam naišao na moje tekstove bez navođenja izvora ili autora. Tekst koji je ukošen - je citiran te će bit naveden izvor. Fotografije koje nemaju moje ime, treba djeliti na isti način, imenovati autora koji se nalazi ispod fotografije. Fala.



Kaj pratim
• Zagrebački kutak
• Zg-magazin
• Nepoznati Zagreb.blog.hr
• Časopis "Zagreb moj grad"
• Zdenko's corner
• GP-zagrebancije
• From Zagreb with love
• sekasmith2.blog.hr
• Prikriveni simboli grada Zagreba
• Portal Zagreb online
• ZGportal
• Zagrebačke mažoretkinje blog



Ako vam se sviđa neki post, slobodno kliknite da vam se sviđa (LIKE) :) niš ne košta a možete pokazati svojim frendovima ovaj blog :) Fala




Na današnji dan - Zagreb


Ovaj blog uređuje i vodi

Create Your Badge



eXTReMe Tracker
Brnčić Ivan (C) Zmay
Ovaj blog nema nikakve veze sa Zagrebancija TV i Zagrebancija portalom