Banneri za vaše blogove.







Za one koji ne znaju kako, u polju ispod bannera kliknite desnim mišem pa označite sve u tom polju, kliknite copy i na vašem blogu gdje bi stavili moj banner kliknite paste. Hvala svima koji se odluče staviti. Javite mi se kako bi ja vas mogao staviti na popis za posjete drugih blogova:
brncic@gmail.com


O autoru

Zovem se Ivan Brnčić. Rođen u Zagrebu, na Trešnjevci 1981. Završio sam Elektrostrojarsku školu u Selskoj.
Bavim se svime i svačime, svime kaj mi je zanimljivo. Bila bi poveća lista da idem pisat kaj sam sve delal pa nebum o tome.
Trenutno radim kao zaštitar u Sokol-Mariću.
U slobodno vrijeme čitam, proučavam i istražujem tajne i razne zanimljivosti grada Zagreba. Kao rezultat mog hobija je i ovaj blog. Autor sam tiskanog "Purgerskog rječnika". Tekst o spomeniku psu Plutu o kojem sam pisao na ovom blogu, je potaknuo realizaciju da se stavi na javno i vidljivo mjesto. Više nije skriven u dvorištu - već je sad dostupan pogledima u Bogovićevoj.
Voditelj sam Facebook grupe "Zakaj volim Zagreb". Kroz grupu pokušavamo promovirati grad Zagreb.
U planu je još dosta toga, al bumo videli kak bu vremena i financija :)


Moja malenkost
(Foto: Marko Lukunić (pixsell), večernji.hr)




Kaj velite (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Slike koje navedem mojim imenom - Ivan Brnčić, su autorske fotografije te ih se ne smije tiskati i umnožavati i sl bez predhodnog dogovora samnom. Kada kopirate neki tekst - molio bi da se stavi link na blog Već sam naišao na moje tekstove bez navođenja izvora ili autora. Tekst koji je ukošen - je citiran te će bit naveden izvor. Fotografije koje nemaju moje ime, treba djeliti na isti način, imenovati autora koji se nalazi ispod fotografije. Fala.



Kaj pratim
• Zagrebački kutak
• Zg-magazin
• Nepoznati Zagreb.blog.hr
• Časopis "Zagreb moj grad"
• Zdenko's corner
• GP-zagrebancije
• From Zagreb with love
• sekasmith2.blog.hr
• Prikriveni simboli grada Zagreba
• Portal Zagreb online
• ZGportal
• Zagrebačke mažoretkinje blog



Ako vam se sviđa neki post, slobodno kliknite da vam se sviđa (LIKE) :) niš ne košta a možete pokazati svojim frendovima ovaj blog :) Fala




Na današnji dan - Zagreb


Ovaj blog uređuje i vodi

Create Your Badge



eXTReMe Tracker
Brnčić Ivan (C) Zmay
Ovaj blog nema nikakve veze sa Zagrebancija TV i Zagrebancija portalom