Banneri za vaše blogove.







Za one koji ne znaju kako, u polju ispod bannera kliknite desnim mišem pa označite sve u tom polju, kliknite copy i na vašem blogu gdje bi stavili moj banner kliknite paste. Hvala svima koji se odluče staviti. Javite mi se kako bi ja vas mogao staviti na popis za posjete drugih blogova:
brncic@gmail.com


otvorena 2. izložba članova ZVZ

evo i mali osvrt na samo otvorenje izložbe.
Iznenadio me broj gostiju, jer sam mislio kak bu sve skup 100 ljudi. Međutim, bilo je tolko ljudi da su neki ostali u hodniku ispred prostorije u kojem se održava izložba.
(foto: Mladen Sokele)

(foto: Zdenko Mlinar)

Otvorenje je započela voditeljica Gradske knjižnice mr.sc. Ljiljana Sabljak(foto: Dunja Kolar)

O grupi i izložbi govorila moja malenkost
(foto: Goga Gerl)

A o Zlatnoj buli povjesničarka i autorica mnogih knjiga o Zagrebu - dr. sc Snješka Knežević
(autor. Dunja Kolar)

Nakon naših govorancija, započelo je druženje autora i gostiju izložbe uz zagrebačke pjesme benda Kvartet gradne.


kak su dobro svirali, dokazuje i tancanje autora i gostiju
(autro: Zlatko Gašpar)

Izložba je otvorena do 29. studenoga 2014. Ulaz je besplatan a more se pogledati od 8- 20 sati. Dođite i pogledajte dio radova grupe "Zakaj volim Zagreb". Ako niste naš član, pridružite nam se. U našu grupu su dobrodošli svi oni koji vole i cijene Zagreb njegovu povijest, kulturu i običaje neovisno odakle dolaze.

Zahvaljujem(o) se:
- svima koji su došli na otvorenje izložbe, i koji će posjetiti izložbu
- svim medijima koji su pisali i koji će pisati o nama: Zagrebinfo, Zg-magazin, Večernji list, Jutarnji list, Radio Kaj, Index.hr, ZNA(zagrebačka novinska agencija), Dalje.com, Jabuka TV, Antena Zagreb,
- tvornici "Franck" na grickalicama, kafiću "K&K" na žestici,
- Turističkoj zajednici Grada Zagreba koja je odlučila podržati izložbu
- žiriu: Ivanu Klindiću (fotografije), Tomislavu Valentu (fotografije) i Kseniji Kancijan (pjesme)
- Željku Kustecu na pomoći oko izrade fotografija
- i svima onima koji su na bilo koji način pomogli oko ove izložbe
(ak sam kog zaboravil neka mi javi i nek ne zameri)

Iako sam plakat u prošlom postu postavio, evo i tu ga postavljam:

Kaj velite (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Slike koje navedem mojim imenom - Ivan Brnčić, su autorske fotografije te ih se ne smije tiskati i umnožavati i sl bez predhodnog dogovora samnom. Kada kopirate neki tekst - molio bi da se stavi link na blog Već sam naišao na moje tekstove bez navođenja izvora ili autora. Tekst koji je ukošen - je citiran te će bit naveden izvor. Fotografije koje nemaju moje ime, treba djeliti na isti način, imenovati autora koji se nalazi ispod fotografije. Fala.



Kaj pratim
• Zagrebački kutak
• Zg-magazin
• Nepoznati Zagreb.blog.hr
• Časopis "Zagreb moj grad"
• Zdenko's corner
• GP-zagrebancije
• From Zagreb with love
• sekasmith2.blog.hr
• Prikriveni simboli grada Zagreba
• Portal Zagreb online
• ZGportal
• Zagrebačke mažoretkinje blog



Ako vam se sviđa neki post, slobodno kliknite da vam se sviđa (LIKE) :) niš ne košta a možete pokazati svojim frendovima ovaj blog :) Fala




Na današnji dan - Zagreb


Ovaj blog uređuje i vodi

Create Your Badge



eXTReMe Tracker
Brnčić Ivan (C) Zmay
Ovaj blog nema nikakve veze sa Zagrebancija TV i Zagrebancija portalom