Banneri za vaše blogove.







Za one koji ne znaju kako, u polju ispod bannera kliknite desnim mišem pa označite sve u tom polju, kliknite copy i na vašem blogu gdje bi stavili moj banner kliknite paste. Hvala svima koji se odluče staviti. Javite mi se kako bi ja vas mogao staviti na popis za posjete drugih blogova:
brncic@gmail.com


Posljednji zagrebački poplunar

Lutajući gradom u potrazi za zanimljivim temama za fotkanje i blog, nakon nekoliko pokušaja da posjetim jedinog poplunara u gradu koji radi, prije tj-dva navratio u radnju poplunara.

Valjda znate na koga mislim.
Al za one koji ne znaju da objasnim, nalazi se u Ilici 96, kojih 100njak metara (valjda mi je procjena točna) od Britanca prema Črnomercu.
Poplunarska radnja u Ilici, foto: Ivan Brnčić, kliknite na sliku za uvećanje


Na ovoj slici možete vidjet da pod vlasnik piše Emilija Biošić.
Emilija Biošić je 1978. preuzela radnju od obrtnika Jungwirtha koji je otvorio poplunarsku radnju još 1936.
Današnji vlasnik tj vlasnica je kćer gospođe Emilije - Alenka Antolić. Ona je pristala reći koju riječ o ovoj radnji. Veli kako je posao poplunara naučila uz mamu kojoj je pomagala u slobodno vrijeme. Prije koju godinu je Alenka preuzela odgovornost za radnju i poslovanje. Iako dobivaju primamljive ponude za otkup prostora zbog dobre lokacije, kaže da neće samo tako napustiti radnju koja djeluje tu već 76.g.

Pitao sam ju kako im ide, da li uspijevaju podmiriti sve troškove pa mi rekla da je posao u padu zbog sve više trgovina koji nude gotove poplune i jastuke od raznih umjetnih materijala te da se sve manji broj ljudi odlučuje na jastuke i pokrivače od čistog perja i pamuka. Ona ih u svojoj radni radi ručno, na starinski način, na način koji je kao mala naučila. Trenutno radi po narudžbama jer kaže kako si ne mogu priuštit da naprave robu pa da im tamo stoji neko vrijeme. Kad sam pitao da li im grad pomaže na neki način da se ne zatvore pošto su još jedini u gaadu - veli da im pomaže nešto malo oko režija da ne plaćaju prevelike cifre jer bi inače morali zatvorit radnju. U svojoj radnji vrši samo izradu popluna i jastuka od čistog, pravog pamuka i perja po narudžbama. Ako neko želi spavat pod prirodnim pamukom i na pravom perju neka se javi na 01/ 377 8352 u poplunarsku radnju.

Alenka Antolić u poplunarskoj radnji, foto: Ivan Brnčić , kliknite na sliku za uvećanje


Iako sam malo istraživao o poplunarima u Zagrebu, nisam uspio doć do nekih podataka tamo di sam tražio ali ne odustajem.
ja još uvijek imam doma jastuke sa pravim perjem i puno su bolji nego ovi današnji kupovni po raznim trgovačkim centrima.
Šteta kaj propadaju ti stari zanati, stari obrti. Tako sam nedavno primjetio da je i najstarija cvjećarka zatvorila svoju radnju, a radi se o cvjećarni Herzmansky koja djeluje u Zagrebu od 1925. i u njoj su radile četiri generacije Herzmansky do ove godine a nalazi(la) se u Đorđićevoj 3. Nekaj više o Hrzmansky cvjećarni je napisao Z.Milčec
Do nedugo najstarija cvjećarna u Zagrebu (od 1925.), Foto Ivan Brnčić, kliknite na sliku za uvećanje

Nadam se da vam je ovaj post bil zanimljiv. Toliko za sada od mene. Ak znate neku korisnu informaciju vezano za ovaj post, slobodno napišite u komentar ili meni na mail koji stoji na ljevoj strani

Kaj velite (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Slike koje navedem mojim imenom - Ivan Brnčić, su autorske fotografije te ih se ne smije tiskati i umnožavati i sl bez predhodnog dogovora samnom. Kada kopirate neki tekst - molio bi da se stavi link na blog Već sam naišao na moje tekstove bez navođenja izvora ili autora. Tekst koji je ukošen - je citiran te će bit naveden izvor. Fotografije koje nemaju moje ime, treba djeliti na isti način, imenovati autora koji se nalazi ispod fotografije. Fala.



Kaj pratim
• Zagrebački kutak
• Zg-magazin
• Nepoznati Zagreb.blog.hr
• Časopis "Zagreb moj grad"
• Zdenko's corner
• GP-zagrebancije
• From Zagreb with love
• sekasmith2.blog.hr
• Prikriveni simboli grada Zagreba
• Portal Zagreb online
• ZGportal
• Zagrebačke mažoretkinje blog



Ako vam se sviđa neki post, slobodno kliknite da vam se sviđa (LIKE) :) niš ne košta a možete pokazati svojim frendovima ovaj blog :) Fala




Na današnji dan - Zagreb


Ovaj blog uređuje i vodi

Create Your Badge



eXTReMe Tracker
Brnčić Ivan (C) Zmay
Ovaj blog nema nikakve veze sa Zagrebancija TV i Zagrebancija portalom