Banneri za vaše blogove.







Za one koji ne znaju kako, u polju ispod bannera kliknite desnim mišem pa označite sve u tom polju, kliknite copy i na vašem blogu gdje bi stavili moj banner kliknite paste. Hvala svima koji se odluče staviti. Javite mi se kako bi ja vas mogao staviti na popis za posjete drugih blogova:
brncic@gmail.com


Ulične svjetiljke

Ima već neko vrijeme kak pokušavam pisati o uličnim svjetiljkama ali uvijek il zaboravim il se prekasno sjetim. Pa evo, sjetio se sada u pravo vrijeme. :)
Pretpostavljam da ste hodajući gradom naišli i vidjeli ljude koji stoje i prodaju časopis "Ulične svjetiljke". Jeste li se zapitali, ko su ti ljudi uopće i kakv je to časopis?
Pa evo, da im na ovaj način pomognem.
Časopis je prvi časopis u Hrvatskoj o beskučnicima, beskućništvu i sl temama. Časopis tiska tj izdaje Franjevački red Mjesno bratstvo Trsat. Prvi broj ovog časopisa je izašao 2008. i izlazi nekoliko puta godišnje u Rijeci, Zagrebu i Vinkovcima. Cijena časopisa je 8 kuna. Pola te cijene ide samom beskučniku koji prodaje taj časopis. Da bi prodavao te časopise, mora nešto i prodati jer oni plaćaju pola cijene (4kn) kod preuzimanja časopisa za koji dobiju račun.
Zato, kad ih vidite sljedeći put, pomognite barem jednom od njih i izdvojite jednu kavu mjesečno za ovaj časopis. Time činite dobro djelo a vas neće ništa koštati :)

(foto: Ivan Brnčić Zmay)

Želite li više saznati o časopisu i projektu Ulične svjetiljke, možete saznati ovdje
Njihova FB grupa je: Fb grupa Ulične svjetiljke

Kaj velite (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Slike koje navedem mojim imenom - Ivan Brnčić, su autorske fotografije te ih se ne smije tiskati i umnožavati i sl bez predhodnog dogovora samnom. Kada kopirate neki tekst - molio bi da se stavi link na blog Već sam naišao na moje tekstove bez navođenja izvora ili autora. Tekst koji je ukošen - je citiran te će bit naveden izvor. Fotografije koje nemaju moje ime, treba djeliti na isti način, imenovati autora koji se nalazi ispod fotografije. Fala.



Kaj pratim
• Zagrebački kutak
• Zg-magazin
• Nepoznati Zagreb.blog.hr
• Časopis "Zagreb moj grad"
• Zdenko's corner
• GP-zagrebancije
• From Zagreb with love
• sekasmith2.blog.hr
• Prikriveni simboli grada Zagreba
• Portal Zagreb online
• ZGportal
• Zagrebačke mažoretkinje blog



Ako vam se sviđa neki post, slobodno kliknite da vam se sviđa (LIKE) :) niš ne košta a možete pokazati svojim frendovima ovaj blog :) Fala




Na današnji dan - Zagreb


Ovaj blog uređuje i vodi

Create Your Badge



eXTReMe Tracker
Brnčić Ivan (C) Zmay
Ovaj blog nema nikakve veze sa Zagrebancija TV i Zagrebancija portalom