Banneri za vaše blogove.







Za one koji ne znaju kako, u polju ispod bannera kliknite desnim mišem pa označite sve u tom polju, kliknite copy i na vašem blogu gdje bi stavili moj banner kliknite paste. Hvala svima koji se odluče staviti. Javite mi se kako bi ja vas mogao staviti na popis za posjete drugih blogova:
brncic@gmail.com


Zagorka d.d. zagreb

Opala ev mene nakon dužeg odmora :) Imao sam pravu ludnicu zadnjih mj dana i pustio sam sve da malo odmorim :) hehe..Nastavljamo dalje pisanjem bloga.

Vjerujem da vas je većina prošla xy puta kroz Marićev prolaz. Ste vidjeli i primjetili one ukrasne pločice i male šarene kockice na podu po kojem gazimo :)

Marićev prolaz, foto Ivan Brnčić,2012.

Hodajući tim prolazom sam primjetio kako na podu piše Zagorka d.d. Zagreb. Možda me nebi toliko to zanimalo da nisam još negdje vidio to (nemrem se sjetiti di). Primjetil sam kako su keramičari koji su popločavali haustore ostavljali svoj "potpis". Nije mi dao vrag mira pa sam odlučio malo pogledati kaj piše o toj firmi.. I našao nešto relativno zanimljivo. Nekom će bit nekom neće. Al svejedno sam odlučio napisati o tome.


Marićev prolaz, foto Ivan Brnčić,2012.

Istražujući Zagorku D.D Zagreb došao sam do sljedećeg:
Zagorka D.D. je firma koja je osnovana 1.6.1948. u Zagrebu pod nazivom "Gradsko pećarsko i keramičarsko poduzeće" sa sjedištem u tadašnjoj ulici Prilaz JNA 30 (danas je to Deželićeva). 1.7.1953. se spaja sa Zagorkom iz Bedekovčine i mjenja ime u "Zagorka, industrija glinenih proizvoda, pogon Zagreb".
Mjenjali su ime još par puta i novim sjedištem u Trakoštčanskoj:
- Zanatsko-pećarsko-keramičarsko i derams-ksilolist poduzeće "Zagorka"
- "Novogradnja Zagorka", keramičko-pećarsko poduzeće

Ono kaj me zainteresiralo je ovaj dio koji kada su se spojili sa Zgorkom iz Bedekovčine. Naime, "Zagorka" iz Bedekovčine je prva hrvatska tvornica glinenih i šamotnih peći koja je počela s radom 1889. Tako možemo naći i taj "potpis" u zagrebačkim haustorima

Klaićeva, foto Ivan Brnčić,2012.

Evo, nadam se d aje još nekom bilo zanimljivo ovo iako velim d anije nekaj ekstra zanimljivo. Ako slučajno zante di ima još tih zagorkinih "potpisa" javite mi na mail koji možete vidjeti u ljevom stupcu. Isto tako ak imate neku zanimljivu informaciju. Toliko za sada od mene. Najte zameriti na tipfelerima ak ih najdete :)

Kaj velite (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Slike koje navedem mojim imenom - Ivan Brnčić, su autorske fotografije te ih se ne smije tiskati i umnožavati i sl bez predhodnog dogovora samnom. Kada kopirate neki tekst - molio bi da se stavi link na blog Već sam naišao na moje tekstove bez navođenja izvora ili autora. Tekst koji je ukošen - je citiran te će bit naveden izvor. Fotografije koje nemaju moje ime, treba djeliti na isti način, imenovati autora koji se nalazi ispod fotografije. Fala.



Kaj pratim
• Zagrebački kutak
• Zg-magazin
• Nepoznati Zagreb.blog.hr
• Časopis "Zagreb moj grad"
• Zdenko's corner
• GP-zagrebancije
• From Zagreb with love
• sekasmith2.blog.hr
• Prikriveni simboli grada Zagreba
• Portal Zagreb online
• ZGportal
• Zagrebačke mažoretkinje blog



Ako vam se sviđa neki post, slobodno kliknite da vam se sviđa (LIKE) :) niš ne košta a možete pokazati svojim frendovima ovaj blog :) Fala




Na današnji dan - Zagreb


Ovaj blog uređuje i vodi

Create Your Badge



eXTReMe Tracker
Brnčić Ivan (C) Zmay
Ovaj blog nema nikakve veze sa Zagrebancija TV i Zagrebancija portalom